Followers

Thursday, October 2, 2014

Oct Promo Shaklee ESP & Meal Shakes

Salam..

Sempena bulan 10 iaitu bulan.berpantang saya. Ada promosi ESP Shaklee dan Meal Shake Shaklee. Hari tu masa lepas bersalin, saya memang bawa botol2 vitamin Shaklee untuk diamalkan semasa berpantang. Ada sekali tu doktor datang dengan nurse. So, doktorpun tanya apa bagusnya Shaklee ni?

Haa..yang bestnya tukang menjawab bukan saya tapi cik puan nurse tu. Dia kata ramai ibu- ibu yang amalkan ESP dan Alfalfa untuk memperbanyakkan susu badan. Waahh.. Agaknya kalau nurse tu jadi agen mesti masyuk kan. Leh promote kat ibu-ibu selepas bersalin. Lagipun ESP ni memang bagus untuk dalaman mahupun luaran. Membekalkan tenaga segera untuk ibu- ibu yang cepat letih dan penat selepas bersalin disebabkan proses meneran dan juga kehilangan banyak darah. ESP ni bagus juga untuk kulit. Memudarkan parut dan mencantikkan kulit. Banyaknya kelebihan ESP ni kan. Bulan ini ada promo Beli 6 Free 1. Apa lagi jom grab sekarang juga.

Meal Shake pula bagus untuk dibuat sarapan. Pengganti sarapan atau any meal bagi yang selalu tak sempat nak makan. Hanya shake dengan air kegemaran dan minum. Menu mudah dan sedap. Rasanya macam aiskrim vanilla tu. Kalau nak buat Ice Blended pun boleh tau. Meal Shake ni popular di kalangan orang yang kurus sangat. Nak bagi berat badan jadi ideal. Kanak2 yang picky eater,   yang selalu batuk, selsema dan demam2. Juga sesuai untuk mereka2 yang nak kekal sihay dan cergas tapi tak suka nak telan pil. Bulan ni promo Meal Shake memang terlajak murah. Beli 3 Free 1. Tak pernah2 Shaklee buat promo sebegini tau. Ini pertama kali. Baik grab terus 4 canister dengan harga 3 canister. Bulan ini sahaja tau. Lepas ini tak dapat dah.

Hubungi saya Afzan di 012.372.8374 kalau berminat. Konsultasi dan cara makan hanya ekslusif untuk pelanggan sahaja yea. Thanks.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics