Followers

Sunday, October 19, 2014

Jom shopping online di Mis Claire

Salam..
Sejak cuti mengandung hari tu memang dok mencari baju - baju yang besar sebab baju kecik tak muat dah. Badan pula memang naik bagai di pam - pam. Kakak sayapun mengandung juga. Kami sama-sama memboyot. Dialah yang memperkenalkan saya dengan Mis Claire Online Shopping. Mis Claire ini online store yang jual baju -baju muslimah fashion yang plus size. Yeah, susah nak cari baju - baju untuk orang yang berbadan besar ni kan. Sekarang mudah sahaja nak shopping baju plus size ni.
Saya selalu tengok dia pakai dress, jubah, blouse dan skirt labuh yang gojes- gojes. 

Tiap kali saya tanya beli kat mana mesti dia jawab di Mis Claire. Sayapun jadi teruja. Bila masuk website Mis Claire ni jadi lebih teruja. Bukan sahaja disebabkan design pakaian yang cantik, tapi harganya yang amat berpatutan berbanding dengan online store lain.lagi mudah kalau korang like Mis Claire's FB page

Apa lagi, anda juga tak patut melepaskan peluang untuj grab pakaian di Mis Claire. Sekali beli, akan repeat beli dan beli. Puas hati punya. Ni saya tunjukkan salah satu baju Mis Claire yang kakak saya pakai masa open house raya baru- baru ni. Yang biru tu. Cantik kan? 


Dah lah baju muslimah fashion yang Mis Claire jual murah. Mereka juga selalu bagi suprise pada customer dengan menyelitkan kad promo macam di bawah ini bersama parcel yang dihantar. So, kalau buat pembelian lagi, boleh dapat 10% discount card. Yang ni dah digunakan ye sebab tu senang hati upload kat sini. hehe. 

Ok lah. Happy Shopping guys! Baju 'comel' hargapun 'comel'! 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics