Followers

Wednesday, October 22, 2014

Misi Menyusu hingga 2 tahun dengan ESP Shaklee

Salam..

Alhamdulillah..hari ni dah hari ke 40 berpantang. Badan dah shape up sikit. Berat badan sahaja yang tak berapa nak turun. Kena banyakkan mengepam sebab Aina minum tak berapa banyak. Dalam misi nak kurus dalam masa yang sama tak nak catu-catu makan. Dulu masa Emir cepat kurus dan breast sentiasa bengkak lagi-lagi masa tengah malam. Terpaksa pam walaupun Emir dah lepas minum.

Kali ini kalau tak usaha pam, susu tak banyak. Tak ada dah bengkak-bengkak susu. Sebab tu kena initiate untuk pam juga. Kalau tak, tak dapatlah kumpul stok. Alhamdulillah stok sekarang ni banyak. Lebih kurang 200 ke 230 oz lah setakat ini. Kali ini kena kumpul stok banyak2 masa pantang sebab tak tahu keadaan lepas dah masuk kerja nanti. Nak mengepam bila. Dengan stress kerja tak terjangkanya. Memang kena bersedia dengan sebarang kemungkinan.

Apapun, berdoa dan terus berdoa dapat menyusukan Aina dengan susu badan je sampai usia dia 2 tahun. Gambatte afzan!  Dan berharap boss2 memahami dan tak banyak songeh bila saya pergi mengepam. Ingat nak mengepam waktu awal pagi (kena bertolak awal pergi kerja), waktu lunch dan sebelum balik. Harap- harap sempat. Aaaminn..

Yang pastinya set menyusu shaklee memang sangat membantu sekarang ini. Kalau saya minum ESP tu sebelum tidur, Aina memang tidur lena dan lama. Menyusu pukul 11, pukul 4 atau 5 baru bangun nak menyusu lagi. Mengenyangkan sungguh bila minum ESP. Sekarang ni pula ESP tengah promo. So, mari sini order dengan saya yea.
Ok..bai.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics