Followers

Tuesday, June 5, 2012

Tahun 2012 Tahun Aktif Kelahiran Bayi

Salam korang..

Yeah, hari ni alhamdulillah diberikan ruang untuk menulis sesuatu di blog. Korang perasan tak yang tahun 2012 ini merupakan tahun 'babies'. Sejak awal tahun begitu ramai orang disekeliling kita yang dikurniakan cahaya mata. Tidak kira apa golongan sekalipun, ada yang sudah melahirkan dan juga bakal melahirkan anak tahun ini.

Di kalangan golongan artis, Mawi, Tomok, Serina, Zed Zaidi dan beberapa lagi artis dapat anak tahun 2012 ini. Di kalangan bloggerpun ramai juga iaitu Norfa Sekilas, Ceeramon, Ben Ashaari, Eyriqazz dan ramai lagi blogger lain. Di kalangan rakan sekerja saya pula ada ramai juga yang telah dan bakal melahirkan anak tahun ini iaitu Bazilah, Afni, Iffah, Kak Fida, Hernita, Amelia, Ina dan beberapa orang lagi yang saya terlupa. Di kalangan rakan sekelas semasa di UTM dulu selain saya, ada 2 orang lagi yang telah dan sedang menanti hari bersalin tahun ini iaitu Nana dan juga Maisarah. Rakan sekolah teknikpun ramai juga iaitu Tuty Suhaila, Afiah, Fatimah dan Azizol, Natasha, Nurlin dan Izat, Hafifi dan Amy dan juga beberapa orang lagi yang saya terlupa juga buat masa ini.

Buat mereka semua, tahniah saya ucapkan. Semoga segala urusan sebagai parents dan bakal parents berjalan dengan lancar. Ameen. Hari ini dah masuk hari ke 27 berpantang. Jumaat ini akan genap sebulan usia Emir Ikhwan. Tak sure sempat ke tidak menaip entry untuk meraikannya. Kalau tak sempat kira entry ini dah cukuplah kan. hehe~

Ok lah, tak dapat nak menaip panjang. Lain kali saya update lain. Ok bai!

2 comments:

Nana said...

ye la afzan.dalam family aku pun dah 6 org! ramai kan

noorafzan.blogspot.com said...

aku nye sepupu pun ada yang lahirkan baby 2 hari lepas aku.
--> baru teringat sebenarnya.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics