Followers

Monday, June 11, 2012

Happy 1st Anniversary : 11.06.12

Salam semua~

Yeah, hari yang di tunggu-tunggu pun tiba. Hari ini genap setahun kami diijabkabul sebagai suami istei yang sah. Rasa macam terlalu pantas masa berlalu. Rasanya baru sahaja kami melakukan persiapan untuk berkahwin, baru juga kami diijabkabul, baru juga saya disahkan hamil dan mengharungi detik-detik bersejarah melahirkan EmiR Ikhwan, buah cinta kami yang diharapkan akan menjadi insan yang soleh, panglima Islam yang bijak dan berani kira-kira 33 hari yang lepas.

Buat kami tiada hadiah paling bernilai yang kami terima daripadaNya selain daripada dikurniakan rezeki yang tidak pernh putus, dikurniakan kesihatan yang baik untuk meneruskan kelangsungan hidup sebagai hambaNya di dunia ini dan juga paling penting dikurniakan rezeki anak yang sempurna fizikal dan rohaninya. Semoga kehidupan kami sekeluarga dirahmati dan diberkai olehNya selamanya sehingga ke syurga, InsyaAllah.

Kami masih lagi belajar menjadi suami isteri yang terbaik, menjadi hambaNya yang soleh/solehah dan menjadi mama dan babah yang terbaik untuk cahaya mata kami. Alhamdulillah, hari ini suami ambil cuti. Walaupun ada tujuan lain, tapi rasa gembira juga sebab suami ada disisi di hari istimewa ini. Esok juga dia bercuti untuk pergi medical check up kali pertama di klinik desa. Semoga segalanya selamat. Baby sihat dan mama sihat. Mama cuma berharap mampu untuk breastfeed Emir selama yang boleh dan sekurang-kurangnya sehingga usianya 6 bulan. Doakan saya ye kawan-kawan.

Ok lah setakat itu sahaja update saya hari ini. Nak pergi makan kejap. Tambah tenaga untuk menyusu Emir pula nanti. Bai!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics