Followers

Friday, May 9, 2014

Emir dan telur

Salam semua..

Sebelum kami balik ke KL dari JB hari tu, kami pergi kenduri kahwin officemate husband. Adalah dia bagi goodie bag. Dalam tu ada bahulu macam muffin cake besar tu, air kotak, air mineral dan juga bunga telur. Ada sebiji telur itik rebus dalam bunga telur tu sepatutnya tapi disebabkan ikatan tak kemas, telur tu terkeluar dan bergolek-golek dalam beg goodie tu.

Alkisahnya masa on da way balik ke KL, Emir merengeklah sebab bosan duduk dalam car seat lama-lama kan. Dah bagi macam-macam kat dia supaya dia tak bosan. Buku, bwrus gigi lama dia, bunga telur dan lain-lain tapi tak lama lepas tu merengek lagi. Jadi, kami bagilah dia goodie bag tu. Dia keluarkan satu-satu barang dalam beg tu. Lepas itu dia senyap. Lega rasanya sebab dia dah tak bosan.

Tapi, pelik juga kan. Rasa nak tahu apa yang dia fokuskan sampai senyap je kat seat belakang tu. Rupanya dia tengah fokus pada telur itik yang dia jumpa.dalam beg. Tiba-tiba anak teruna saya ni dah ada skill kopek kulit telur. Haha..sabar sahajalah nak. Nasib baik dia tak kopek seluruh kulit. Sikit sahaja dia kopek lepas tu dia campak telur tu ke tepi. Mungkin sebab kerja mengopek telur ni memenatkan.
Last sekali botol air mineral kosong jadi toys. Kena kosongkan botol sebab si kecil ni dah pandai buka penutup botol tu. Mana entah dia belajar. Sabar sahajalah.

Buat rakan-rakan yang mencari produk Shaklee. Bolehlah order dan dapatkan konsultasi percuma daripada saya. Saya pengedar Shaklee Selayang dan area One Utama. Boleh juga beli secara online. Hubungi saya di 0123728374 sama ada whatsapp-sms-call.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics