Followers

Tuesday, November 29, 2011

Tahniah

Salam korang.
Sekali lagi saya bersiaran daripada rumah. Kalau blog update tak ada gambar tu maknanya update kat office thru email la. Kalau ada gambar tu maknanya update dari rumah. Kebebasan berinternet hanyalah di rumah tetapi bukan selalunya bebas sebab masa pula mencemburui saya bila ada di rumah. hoho~

Latey saya banyak update pasal personal life. Kadang-kadang rasa macam diaripun ada. Tapi disebabkan nak capture moment sepanjang membawa orang baru ni. Rasa teruja sahaja nak update pasal diri sendiri walaupun tak ada sentuh langsung dengan dia. heh~

Ramai betul insan-insan disekeliling life saya yang akan menyambut orang baru dalam hidup mereka. Dan semuanya akan jadi sebaya dengan orang baru saya nanti. Excited sahaja bila dengar kawan-kawan yang baru mendirikan rumah tangga sebulan dua dah lekat 'rezeki'. Bunting pelamin gitu kan.

Tahniah saya ucapkan kepada kawan-kawan yang bakal menerima orang baru nanti. Kepada kawan-kawan yang belum ada rezeki, usaha lagi dan sentiasa berdoa serta bertawakkal kepadaNya. Rezeki masing-masing akan tiba jua nanti.Kepada kawan-kawan yang baru nak mendirikan rumah tangga eloklah jangan bertangguh untuk meramaikan rumah dengan keriuhan kanak-kanak. Dan kepada yang baru nak planning untuk bertunang or berkahwin, semoga korang cepat-cepat naik pelamin.

Ada banayk benda nak share tapi malaslah pulak. Nnati esok-esok pula saay update. ok bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics