Followers

Tuesday, January 29, 2008

jalan2..(continue..)

Hm..
Tu citer on Saturday..
Belum citer pasal ahad..
hehe.

Ahad tuh my sis gi poco2..
Aku duk umah jer..
Aku ada la masak nasi goreng...
Aku surf internet..
Then dekat kul 11.30baru bersiap nak gi kenduri..

After bersiap ehem2 ngan bf sis sampai..
Kitorang dah plan ehem2 akan drive bawak kitorang guna my sis car..
Senang sket pakai auto..
hehe..

Sampai jer trus duduk makan..
Memang kejap sgt la kat sana..
Pastu x sampai sejam kitorang pun balik..
Aku ngan ehem2 jumpa Pakik Omar..
Ye la..
X kan nak blah macam tuh jer kan..
x elok..
Lepas cakap dua tiga ayat, kitorangpun balik.
My sis trus tukar pakaian nak gi tgk Rambo 4..
Aku lak trus bersiap nak balik campus.

Tata la umah..
Next week balik lagi.
hehe..

hmm..
On da way tuh..
My fren at campus bg mesej..
Die tanya 'biler ko balik?'
Aku cakap 'on da way.Dalam kul 8 sampai la.'
Die cakap dier nak kuar.
Kunci aku dier pegang.So, die pass my room key to other frens.
hmm..

Aku pun cakap kat ehem2..
Dan terpacul perkataan dari mulut ini.
'kalo macam ni kiter balik lambat la'
Tetiber dier bawak aku jenjalan kat Melaka.
Tempat2 bersejarah..
Amik2 gambar..
hehe..
Seronok sgt..

After that baru la kitorang teruskan perjalanan balik campus.
Seronoknyer jalan2..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics