Followers

Thursday, January 10, 2008

Aku lega..

Alhamdulillah..
Bersyukur aku kepada Allah swt..
Sempena kedatangan tahun baru Islam ini aku telah berjaya berhijrah ke arah yang lebih baik..
Dan aku harap selepas ini akan jadi lebih baik daripada hari ni..

Kat Johor ni cuti..
So, aku just lepaking je la kat bilik nih..
Duitpun x seberapa sebab scholar masuk lagik..
huhu..

Semalam aku join mechanical girls badminton tournament..
Walaupun kalah dalam keadaan yang memalukan..
Sebabnya set pertama kalh..
set ke2 pun kalah.
x der persaingan sengitpun..
huhu..
Tapi per..
Aku enjoy walaupun semalaman badan aku sengal2..
yer la..
da lama x bersukan..

Ni diorang rancang nak wat barbeque..
insyaAllah..
Lagipun dah semester akhir..
Mekanikal pompuan bukannya ramai..
Satu batch ada la dalam 40 orang jer..
Itupun semalam dalam 20 lebih jer dapat join game..
Yang lain ada hal masing2..

Pastu buat pertama kali nya semester ini aku menjejakkan kaki ke Jaya Jusco Tmn U..
Hehe..
Walaupun duit x der..
Beli juga la keperluan tuh..
hehe..

Sekian sahaja untuk kali ni..
Adios..

1 comment:

Unknown said...

ok.. i've got it... hehe.. btw i'm no longer in utm.. working now... good luck in your psm.. hehe

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics