Followers

Tuesday, January 1, 2008

minta maaf pada semua..

Assalamualaikum..
Aku sekarang dah sampai tempatku menuntut ilmu..
Aku berada di tempat yang biasa disebut menara gading..
sudah lebih tiga tahun aku di sini dengan penuh cerita suka duka..
Ada yang orang lain tahu..
Ada yang orang lain x tahu..
sesetengah orang jer yang tahu..
Dan ada yang hanya aku dan Allah swt sahaja yang tahu..
Ye la..
Semua orang ada rahsia yang tersendiri..
tul x?
Tapi, semua itu tidak akan bermakna kalau aku tidak mengambil iktibar daripada pengalaman yang aku tempuh..
Yang baik jadikan pedoman..
Yang x berapa aik jadikan tauladan..
Kalau boleh elakkan lah daripada mengulangi kesilapan yang sama..
Tahun baru bukanlah simbol yang terlalu bermakna bagi aku..
Kenapa mesti tahun baru, baru nak berazam itu dan ini..
Tiap2 hari kita boleh berazam..
haha..
hari2 sambut tahun baru.. I
ni hanya pandangan aku.
Tak salah kan? hehe..
Aku suka nak tulis blog..
Sebelum nih ada blog tapi password buat hal..
So, aku x dapat nak create post lagi..
Tinggal la blog aku tu tanpa sebarang perubahan..
k la..
Aku dah buat new blog..
Aku amik artikel dari blog lama aku tu masuk kat cni..
hehe..
Dikesempatan ini..
Aku sebenarnya nak minta maaf kepada sesiapa sahaja..
Sesiapa sahaja yang kenal atau x kenal tapi mungkin ku pernah buat mereka marah,sedih,terkilan dan apa sahaja yang perlukan kemaafan..
Aku sebagai manusia seperti orang lain tidak pernah terlepas daripada melakukan kesilapan.. Kalau ada yang rasa aku ada hutang tuh...
Minta la aku langsaikan..
x pun kira halal la..
Akupun dah memaafkan semua orang..
Semua orang..
Yang mungkin pernah membuat kesalahan atau kesilapan..
Salam kemaafan aku ni bukan sempena tahun baru..
Takde kena mengenapun..
hehe..
Saja..
Sementara aku ingat nih..
k, sekian dulu untuk kali ini..
Wassalam..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics