Followers

Sunday, January 6, 2008

Hari yang gelap kini sudah terang..

Aku tak tau apa sebenarnya berlaku..
Tapi apa yang aku tau ianya memang berpunca dari salahku sendiri..
hmm..
Aku tak mahu menyalahkan orang lain walaupun mungkin ada yang contribute to make it mo worse..

Aku perlu memikirkan semula apakah yang terbaek untuk diriku..
Aku juga perlu pikirkan semula apakah yang aku inginkan sebenarnya..
Mungkin selama ini aku tidak sedar akan semua itu kerana trlalu mementingkan keinginan orang lain..
Sedangkan aku x sedar sebenarnya itu bukan keinginannya..
Kerana dia juga melakukannya kerana aku..
Kerana keinginanku..
Maknanya disini kami melakukan sesuatu yang sebenarnya bukan diinginkan oleh kedua2 pihak..
What for?
Nothing rite?
huhu..

So, starts from now on I need to consider myself first before any others..
I need to be brave enough to shout out what I think it is better for me....
cHaiYok..
YoU cAN dO it!

1 comment:

Anonymous said...

APE NIE BEJANG...

bunyi mcm seram jer..
tapi aku slalu selfisherman...
ok tak??

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics