Followers

Thursday, October 1, 2015

Nile.com.my

Salam..

Pernah tak shopping online? Shopping secara online ni jimat masa, tenaga dan kadang- kala harganya terlajak murah berbanding kalau kita pergi kedai. Saya jarang shopping online. Selalunya kalau ada seller baru, saya akan cuba beli 1 dulu. Kalau ok, berkualiti dan yang penting bukan penipu baru saya akan beli lagi.

Saya pernah beli dengan satu seller ni. Baju dia cantik tapi tak berapa sesuai dengan saya sebab kebanyakannya bidang kecil. Bila bidang kecil, bahu macam ketat sikit dan labuh tanganpun tak ngam. Kadang - kadang bajunya dah muat tapi singkat pula. Baru saya sedar, range baju dia jual untuk orang-orang yang tak tinggi. Yang tinggi bawah 150 cm senang cerita. Saya dah tak beli dah dengan dia walaupun kadang kala geram tengok cantiknya baju yang dia jual.

Dengan nile.com.my ni saya dah beli beberapa kali. Kalau blouse muslimah memang ngam dengan badan saya. Saya kena ambil saiz XL atau XXL sebab bahu saya bidang agak besar jadi tak boleh nak ambil saiz kecil. Alhamdulillah memang murah, dan berkualiti.
Jom pakat- pakat beli di sini. Ada perkhidmatan COD kalau duduk area PJ dan KL.
Ok lah tu je nak cerita kali ni. Bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics