Followers

Wednesday, October 7, 2015

Career life

Salam korang..
Alhamdulillah makin hari makin selesa dengan kerja yang ada. Much more simple compared to the past job. Cabarannya dalam bentuk berbeza sebab sekarang ni kerja lebih antarabangsa. Orang putih cakap "global" gitu.
Sempat untuk ke mothers room 3 kali setiap hari dah cukup syukur. Kalau boleh biarlah sampai bulan 9 tahun depan macam ni. Untuk lengkapkan 2 tahun penyusuan Aina.

Kerja bukan tak banyak. Banyak juga sebenarnya cuma skopnya lebih kecil. Tak ada dah istilah multitasking macam dulu. Kalau dulu kena bahagikan masa hari-hari untuk berbagai jenis tugas. Sekarang tugasnya hanya satu cuma yang bezanya negara sahaja. Kalau dulu memang fokus pada Malaysia sahaja sekarang ni tidak lagi.

Rakan-rakan sekerjapun tak lokek ilmu. Sebab kerja kitorang ni akan sentiasa belajar benda baru. Department kitorang ni pun baru setahun lebih ditubuhkan. Saya bukan masuk menggantikan orang. Mereka nak tambah orang jadi saya ni antara orang terakhir untuk melengkapkan department ini. Alhamdulillah syukur. Dan yang best sekali department kitorang ni department pertama yang kerja normal working hours. Department lain semua ada shift. Sesuai sangat untuk mak-mak budak macam saya ni kan.

Ok lah. Tu je nak update kali ni. Bai..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics