Followers

Monday, October 15, 2012

Doakan saya ye kawan-kawan~

Salam korang.

 

Ngantuknya petang ini. Erm, rasanya saya perlukan supplement untuk hilangkan rasa mengantuk, lemau, tak bertenaga ini. Sejak ada anak ini tidur memang tak pernah cukup dah. Tu yang end up dengan mengantuk di siang hari lagi-lagi bila kerja asyik menghadap PC. Dulu time belum pregnant dan belum menyusu anak, bolehlah menelan air nescafe atau coffee untuk hilangkan rasa mengantuk. Tapi, sekarang masih lagi menyusu Emir. Baru 5 bulan. Kalau boleh, nak meyusukan Emir sampai usianya cukup 2 tahun. Doakanlah kejayaan saya ye kawan-kawan.

 

Minggu depan saya akan memulakan career di tempat baru. Besarlah harapan dan doa saya supaya saya diberikan ruang dan masa untuk mengepam susu di tempat baru nanti. Harap-harap management sana memahami ibu-ibu menyusu seperti saya ini. Doakan juga ye kawan-kawan.

 

Setelah hampir 4 tahun sebulan saya bertapak dan mengukuhkan kerjaya di company sekarang, akhirnya saya terpaksa mengucapkan selamat tinggal dan akan menghadapi cabaran kerjaya baru di tempat baru. Walaupun bidang kerja adalah lebih kurang dengan kerja sekarang, tentulah ada perbezaan kan.  Macam-macam rasa bercampur-baur dalam hati saya sekarang ini. Sedih nak tinggalkan rakan-rakan seperjuangan di tempat sekarang dalam masa yang sama teruja untuk ke dunia baru. Saya harap saya mampu untuk berkhidmat di tempat baru nanti dengan cemerlang. Doakan saya lagi ye kawan-kawan.

 

Ok bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics