Followers

Thursday, September 20, 2012

Contact Kak Suri : Pakej Mengurut selepas bersalin.

Salam korang!

 

Fuh, lately ramai benar yang bertanyakan Kak Suri punya contact. Kalau nak tahu Kak Suri adalah tukang urut yang mengurut saya selepas bersalin Emir Ikhwan tak lama dulu. Saya ada buat entry khas menceritakan ke’hebat’an Kak Suri mengurut. Tapi, itu memang review ikhlas daripada saya . Klik SINI untuk baca. Mungkin bagi saya dia ok tapi bagi korang tak kan. Kepuasan itu subjektif bagi setiap individu. Sebelum ini saya tak adalah terfikir untuk publishkan number contact dia di sini. Takut kalau ada orang yang buat prank call ataupun ada orang iklan macam-macam kat dia nanti. Tapi, bila fikir-fikir balik memang tak larat nak reply comment yang dihantar untuk dapatkan contact dia. Jadi, dengan ini sayapun bertukar fikiran untuk share contact number dia di sini atas niat untuk membatu rakan-rakan yang sedang mencari-cari tukang urut selepas bersalin dan juga secara tidak langsung mengiklankan bisnes Kak Suri di sini.

 

Sila salin number ini ok, 012-3449417. Kepada bakal ibu dan juga ibu-ibu berpantang, saya ucapkan selamat menjalani tempoh berpantang, selamat berurut dan selamat menjadi ibu. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog picisan saya ini. Ok bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics