Followers

Thursday, April 14, 2005

Birthday aku....

Hmm...
Aku tak tau nak tulis ape.....

Tak pernah aku rasa sedih macam ni...
Birthday aku baru semalam..
Maknanya aku dah bertambah tua.
Patutnya aku kena lebih tabah menghadapi hidup yang tak pernah sunyi daripada problem..

Tapi,
Hati aku tersentuh juge bile kawan baik aku langsung tak ingat aku...
Tarikh penting dalam hidup aku rupanya tak pernah dipedulikan.

Mungkin mereka betul2 terlupa.
Aku sengaja menenangkan diri sendiri..
Aku tak mahu menimbulkan aper2 masalah lagi.
Selama ini aku jer yang bermasalah.
Selalu menyusahkan diorang.

Entahlah..
Mungkin aku perlu berfikiran positif...
Aku kan dah 20 tahun..
Tak leh jadi cam budak2 lagi.
Tak perlu lagi nak buat sambutan hari jadi....

Sebelum ni.
Aku yang bersemangat sambut birthday orang lain..
Tapi biler sampai masa aku..
Nothing happen..
Nobody cares..
Takkan aku nak paksa orang sambut besday aku ..
I'm not that types...
Prinsip yang aku pegang selama ni..

kalo nak buat,buat ajer..
Kalo tak nak buat,
Takleh nak paksa2 kan..?

Aku cuma sedih jer kot..
Tak pernah aku rasa cam ni.
Sebelum ni aku tak pernah sambut birthday..
Dah masuk 20 tahun aku hidup tak pernah merasa makan kek besday sendiri...
Dapat gift dari kawan2
Tapi tu lar..
Harapannyer biar la ader sebijik kek tahun ni..
Asyik tengok kek orang lain jer..
Atas kek tu nama orang lain..

Tapi tu lar dier.....
Harapan hanya tinggal harapan jer lar..
Kengkadang rasa bengangpun ada.
Rasa pasni cam malas nak smbut besday sesiapa.
Biar la..
Buat dderk jer..

Tapi pelik gak
Sebab orang yang aku tak rapat..
Yang duduk jauh2..
Ramai lak kan
Ingat besday aku..
Anta massage..
Antar testi..kat friendster..
Wish macam2...

Kenapa la member yang tinggal sebumbung selama 2 sem..
Leh lupa kan?
Pelik gak..

Tak der adiahpun takper lagi..
Ni wish pun takder..
Kalo adapun dah nak abis waktu..

Sib baik ader putera kayangan datang
Mejernihkan keruh di minda..
Kepada dia aku ubati kelukaan..
Masih ader yang ingat..
Kalo dier takder..
Tak tau lar..

Sambut gak la besday..
Walaupun sambut berdua jer..
Meriah ar gak..
Walaupun tak der kek kan..
Dapat adiah...
Dapat makan free..

Ada gak kenangan yang tak kurang bestnyer..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics