Followers

Thursday, September 25, 2014

SweetMuslimah : Dah lama usyar baju dia. Memang cun!

Salam korang..

Mood tengah berpantang beginilah. Sibuk sahaja online cari jubah/blaus menyusu. Banyak juga kedai online yang menawarkan baju-baju muslimah untuk menyusu. Tertarik dengan butik SweetMuslimah. Dah lama dah saya usyar siap like page dia di facebook. Tengok pada sambutan dan testimoni pelanggan memang positif. Saya pernah beli dan memang terbaiklah cara belipun mudah. Barangpun cepat sampai. Kualiti memang bagus dan yang penting mengikut syarak.

Jom usyar sikit baju-baju yang sesuai untuk menyusu. Kalau berminat just klik sahaja pada gambar baju tersebut. Korang akan di bawa terus ke page baju tersebut. Kalau berkenan beli sahajalah kan. Hehe..

Paling berkenan yang ni lah. Dah lah V-cut di leher. Lepas itu senang nak menyusu. Just buka sahaja zip tu. Selalu kan pakai butang. Leceh sikitlah nak buka butang satu-satu kan. Yang ni memang best.

Baju Muslimah 

Yang ini pun untuk menyusu juga sebab boleh buka butang tu kan. Tapi as I said, leceh sikit sebab kena buka butang satu-satu. Tapi berkenanlah dengan yang warna hijau tu. Cunnn....
Baju Muslimah 


  Baju Muslimah 

Apa lagi ditunggu, klik sahaja pada gambar baju yang korang berkenan. Kalau berminat, bolehlah beli. Beli online sahaja. Ok. Tu sahaja nak update kali ini. Bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics