Followers

Wednesday, October 9, 2013

Testimoni sendiri : Produk shaklee untuk memperbanyakkan penghasilan susu badan

Salam korang..

Dah lama saya amalkan produk shaklee untuk membantu impian saya menyusukan anak saya secara penuh sehingga usianya 2 tahun nanti. Esok umur anak saya genap 1 tahun 5 bulan. Ada lagi 7 bulan mencabar untuk saya tempuhi. Alhamdulillah, syukur Allah masih mengurniakan rezeki yang bukan sedikit untuk baby Emir Ikhwan mendapat khasiat susu ibu.

Tapi saya rasa macam tak best kalau saya tak share dengan anda semua berkenaan produk ini. Jadi hari ini akan menjadi titik permulaan saya berkongsi rahsia ini dengan anda semua. Saya tak ambil set 3M. Saya ambil set asas menyusu (ESP dan Alfalfa) sahaja dengan tambahan lecithin untuk maintainkan berat badan dan juga ostematrix untuk ibu menyusu yang telahpun datang bulan. Yeah, datang bulan bukan alasan lagi untuk berhenti menyusukan anak.



Susu meriah dan tetap ada walaupun ketika hormon tidak stabil disebabkan datang bulan. Anda nak juga? Hubungi saya di 012-3728374 -Call/Whatsapp segera.

Noor Afzan
Shaklee ID :1066883
Area : Serendah, Sg. Choh dan Selayang

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics