Followers

Monday, October 14, 2013

Selamat Hari Raya Aidiladha : Aim nak jadi WAHM bersama Shaklee !

Salam semua..


Hari ini 9 Zulhijjah. Esok raya haji tapi saya masih lagi tercongok di office. Bilalah saya boleh jadi macam sifu dan sifu kepada sifu saya. WAHM (Work At Home Mom). Akan kuusahakan supaya dapat juga mencapai tahap itu nanti. Tak perlu fikir nak minta cuti kalau nak balik kampung beraya, anak tak sihat ataupun bila nak pergi bercuti.

Bisnes Shaklee ini sama sahaja pada dasarnya tetapi yang membezakannya ialah siapa sifu /guider anda. Saya dah jumpa sifu yang saya cari. 

Bisnes yang saya join ini bukan sekadar nak ajak kita kaya di dunia tetapi kaya di akhirat kelak. Memang itupun yang kita kejar dalam hidup kita selama ini kan. So, kepada kawan-kawan yang nak tahu atau berminat nak bersama saya menjadi seperti sifu kepada sifu saya, just tinggalkan komen di blog post ini ataupun hubungi saya.

Noor Afzan
ID Shaklee : 1066883
SMS/Whatsapp : 012-3728374
email : bejangutm@gmail.com

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics