Followers

Monday, June 10, 2013

Emir dah 13 bulan

Salam korang..

Dah lama blog ini terabai. Emir Ikhwanpun alhamdulillah dah melepasi 1 tahun. Alhamdulillah atas kurniaan rezeki dan juga nikmat kesihatan buat kami sekeluarga. Hari no genap usia Emir 13 bulan.

Perkembangan terkini beliau? Berjalan semakin laju. Panjat tanggapun dah laju. Makin bijak berfikir. Suka pada benda2 yang boleh berpusing seperti kipas dan roda. Pantang nampak 2 benda ini pasti dia nak. Eh tertinggal satu lagi benda yang boleh berpusing. Stereng kereta. So, ada tigalah.

Dia juga amat sensitif. Tak boleh tinggikan suara depan dia sebab confirm dia akan menangis. Suka sangat tengok cerita upin dan ipin. Cara dia tgk tu macam faham jalan cerita. Bila watak2 tu ketawa..diapun ketawa. Bila upin dan ipin kena marah dengan kak ros, dia yang menangis beriya iya padahal upin ipin tak menangispun. Alahai anakku.

Dah mula tak suka didukung bila di bawa berjalan. Sebab dia nak berjalan guna kaki sendiri. Masalahnya dia tak suka pakai kasut. Bila dipakaikan kasut, confirm dia menangis. Kaki macam kena gam kat lantai. Hahaha..

Alhamdulillah rezeki untuk bf Emir masih lagi ada. Saya berdoa agar rezeki ini terus diberikanNya sekurang-kurangnya sehingga dia berusia 2 tahun. Doakan ye kawan- kawan.

Ok. Tu sahaja updates kali ini. Bai.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics