Followers

Wednesday, October 5, 2011

Rasa ini

Salam korang!

Mari membebel bersama saya.

Mood sekarang ini rasa tak berapa best.

Rasa sedih sahaja.

Daripada pagi tadi rasa tak indah.

 

Saya rasa seakan tidak diperdulikan.

Hati ini rasa macam terguris.

Gerak geri dipertikaikan.

Gerak hati dipersoalkan.

Entahlah.

Seakan  tak mengerti apa yang saya lalui.

Tiada siapa yang bisa mengerti.

Hanya saya sendiri yang tahu dan faham.

 

Apa yang berlaku ini buat saya berfikir.

Cukuplah sekali ini sahaja saya melalui pengalaman begini.

Rasanya biarlah ini jadi yang pertama dan juga yang terakhir.

Rasa ini satu anugerah yang tak semua orang lalui.

Tapi sebab itu jugalah ia disalaherti.

 

Pen off~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics