Followers

Friday, December 31, 2010

Gempar : Rumah saya dimasuki Monyet hari ni!

Salam Satu Malaysia.
Korang,seperti yang saya dah maklumkan blog saya dah berpindah ke wordpress self hosted. So, jom baca update terkini di blog noorafzan.com

Dah lama kawasan rumah saya tidak dicerobohi monyet tetapi hari ini dia datang. Hampeh sahaja. Kakak saya dah cuak takut monyet itu akan culik anak dia. Eh, monyet suka culik baby orang ke? Mak saya dah cuak takut monyet tu ajak kawan-kawan buat pesta buah mangga depan rumah saya nanti. Saya? Cuak jugalah kan sebab dulu punya monyet memang ganas. Siap boleh serang orang lagi.huhu. Betul, tak tipu ni.

 Klik link di bawah  ini ye untuk untuk baca dengan lebih lanjut ok!

Ok, bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics