Followers

Tuesday, June 28, 2016

Tertinggal botol susu pula

Assalamualaikum..

Minggu ini adalah minggu terakhir sebelum masuk minggu Raya. Biasanya suami kena masuk office awal pagi untuk sesi bertemu boss dan reporting setiap hari Isnin, Rabu dan Jumaat tetapi menjadi amalan setiap tahun mereka tak perlu masuk office bermula 10 hari terakhir Ramadhan sehingga Raya. Maka minggu ini saya tak perlu menghantar anak ke taska. Sepanjang minggu ini suamilah yang akan hantar anak ke taska. Tapi, tugas menyiapkan beg anak-anak tetap saya sempurnakan.

Tapi entah macam mana hari ini saya terlupa langsung nak masukkan botol susu anak kedua saya dalam begnya. Mungkin disebab botol tersebut tidak berada di bilik semasa saya menyiapkan beg. Botol tu ada dalam sterilizer lagi iaitu di dapur. Entah macam mana boleh terlupa bawa naik ke bilik selepas sahur. Sedang sibuk kerja di office tiba-tiba mendapat panggilan daripada suami. Memang dia agak marah pada saya sebab diapun macam nak cepat sahaja pagi ini tapi dek kerana botol susu tertinggal, dia terpaksa ambil masa untuk patah balik ke rumah dan menghantar botol susu ke taska.

Apa lagi yang mampu kukatakan selain permohonan maaf. Harap marahnya hanya sekejap dan dia sudi memaafkan isterinya yang tiba-tiba jadi pelupa hari ni.

Esok pula ada sesi bergambar raya untuk anak gadisku ini di taska. Maka kejap lagi terpaksalah curi-curi masa ke Aeon untuk cari baju kurung. Huhu..

Ok lah.. tu sahaja update seorang isteri agen takaful buat hari ini.
Jumpa lagi di lain masa.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics