Followers

Thursday, November 7, 2013

Vivix Testimonial: Not only for Diabetes..

Salam korang..

Yeehaa..bertemu sekali lagi dalam segmen kesihatan anda keutamaan anda.
Pernah dengar tak pasal VIVIX SHAKLEE. Yup, saya sebelum ni pun tak kenal juga. Tapi orang kata tak kenal maka tak cinta kan. Bila saya kenal Vivix ni terus saya jatuh cinta dan naaakk sangat hadiahkan kepada kedua orang tua saya. Mak saya sekarang ni menghidap diabetes dan darah tinggi yang agak kronik manakala ayah saya pula di paras berjaga-jaga untuk terkena darah tinggi.

Memang pemakanan menjadi punca yang ukar untuk dielakkan. Pemakanan kita hari ini bukan macam dulu. Berminyak, bertoksin, ada bahan kimia dan sebagainya. Jadi, Vivix ini minuman kesihatan yang membantu sel-sel badan kita untuk menghalang melambatkan kesan daripada pemakanan tak seimbang ini. Orang kata anti penuaan di peringkat sel tubuh badan kita.

Teruja untuk tahu lebih lanjut pasal VIVIX SHAKLEE ni. Klik je link di bawah ni. Siap ada testimonial pengguna lagi tau.

Vivix Testimonial: Not only for Diabetes..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics