Followers

Monday, August 5, 2013

Selamat Hari Raya

Salam korang..

Makin lama makin sunyi pula rasanya blog ini. Almaklumlah tuan blogpun menyepi sahaja. Dalam pada menyepi tu bila sampai masa rindu, jenguk juga blog serta meninggalkan jejak walaupun hanya satu perenggan. Diam tak diam, Ramadhan dah semakin berlalu. Hari ni dah 27 Ramadhan pun. Macam biasa lagu raya rasanya 24 jam berkumandang di radio. TV pun dah susun cantik rancangan yang akan keudara pada hari raya nanti. Tapi tahun ni feeling raya tu tak berapa nak ada lah. Tak tahulah kenapa. Rasa macam tak semeriah tahun sebelum ini.

Yang seronoknya tahun ini ialah sebab dapat beraya dengan anak yang dah pandai berjalan. Seronoknya dalam masa yang sama risau juga takut tak terkawal si kecil tu nanti bila beraya di rumah orang. Haih..Semalam pergi iftar di luarpun tak lama nak duduk dalam baby seat tu. Selepas 1/2 jam dah mula menjerit-jerit minta turun. Ye, baby baru dapat kaki macam ginilah. Nak berjalan sahaja. Ni belum berlari lagi. Kalau dah pandai berlari kuruslah mama dan babah nak kejar.

Raya tahun ini selain kami yang beli baju melayu untuk dia, Tok Wanpun ada juga hadiahkan. Baju Melayu warna krim. Macam baju nikah warnanya. Mama beli jubah sehelai. Babah kata dah ada baju sepasang. Dia tak ada pula sibuk nak membeli baju melayu.

Dikesempatan yang ada ini saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Kepada yang mengenali saya, silalah datang beraya di rumah. Ok bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics