Followers

Tuesday, April 1, 2008

Anugerah Bintang Popular vs Assignmnent?

Malam nih sunyi dan sepi jer aku rasa..
Suasana rasa aman betul.
Sesuai untuk menelaah menuntut ilmu..
Padahal jam baru pukul 9 malam..
Malam maseh muda kata orang..

Mana sume orang ni pegi yer..?
Awal lagi nih..
Sini bukan kampung..
Kalau kat kampung aku tu memang lepas isyak terus masuk tidur..
Sini bandar..


Tiba2 aku terdengar bunyi/suara yang kuat..
Hmm..rasa cam penah dengar je bunyi ala2 nih..
Macam background music masa orang naek pentas amek anugerah..


haaaa...baru teringat..
Malam nih ada Anugerah Bintang Popular..
Tapi kenapa kuat sangat yer volumenyer..
Aku yang duk aras 3 nih pun leh dengar..
Beginilah penangan dunia hiburan tanah air di kampus..
Pengaruh kuat betul..

Aku..
Tengah penin2 lalat nak siapkan assignment..
Eso knak kena antar nih..
huhu...
Esok tengok jer kat paper sape menang..
Takpun tanya saja member2 yang menonton..
(^_^)y

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics