Followers

Saturday, March 12, 2005

Tensennyer Sains Bahan...


I think I'm drowning
Asphyxiated
I want to break the spell
That you've created
You're something beautiful
A contradiction
I want to play the game
I want the friction
You will be the death of me
Yeah, you will be the death of me
Bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it
But our time is running out
But our time is running out
You can't push it underground
You can't stop it screaming out
I wanted freedom
Proud and restricted
I tried to give you up
But I'm addicted
Now that you know I'm trapped
Sense of elation
You'd never dream of
Breaking this fixation
You will squeeze
the life out of me
Bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it
But our time is running out
But our time is running out
You can't push it underground
You can't stop it screaming out
How did it come to this?
Ooh ooh ooh yeah yeah yeah yeah yeah
Ooh ooh ooh yeah yeah yeah yeah yeah
Ooh ooh ooh yeah yeah
no no nooo
Yeah, you will suck the life out of me
Bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it
But our time is running out
But our time is running out
You can't push it underground
You can't stop it screaming out
How did it come to this?
Ooh ooh ooh yeah yeah yeah yeah yeah
Ooh ooh ooh yeah yeah yeah yeah yeah
Ooh ooh ooh yeah yeah
no no nooo
Rasa rileks jer dengar lagu ni..
Aku suka pada musiknya yang agak unik berbanding lagu lain..
Ada tarafnya yang tersendiri..
Akupun tengah bosan..
Kalo dengar lagu ni 100 kali pun takper.
Sebab apa?
Sebab lagu ni tak menjemukan..
Semalam aku baru jer dapat tau markah ujian 3 aku
untuk Sains Bahan..
Memang rasa cam nak nangis jer..
Yer lar..
Sebelum ni score giler2 untuk test 1 dan 2..
Sampai test3 jer jer terus lungkup..
Huhu..
Aku tak kisah lar..
Asalkan lepas ar dari target aku..
Memang susah giler test 3 ni..
Memang ar lecturer aku ni best..
Macam mana dia kasi markah
Akupun tak tau..
Sebenarnya ada rentetan peristiwa
Sebelum aku dapat tau result tu..
Entah macam mana
Aku tetiba jadi rajin terlajak..
Bukan rajin aper...
Rajin antar massage kat lecturer
Semata2 nak push dier supaya marking kertas test..
Nakal tul aku ni..
Sian lec aku tu..
Pastu smalam
dia antar massage keramat kat aku..
k.Jawapan ada
di luar pintu bilik sy.
awak dapat24/40.
jangan putus asa,
jadikan peransang
utk score final nanti,
insya Allah.
Dapat jer mesej ni terus aku bergegas ke fakulti..
Nak amik kertas aku..
Malu ar kalo kantoi ngan dak2 lain..
Aku siap amikkan lagi paper diorang
Saja2..
Terlebih rajin..
Aku pegi time tu orang nak pegi solat jumaat..
Sanggup tu..
Berpanas..
Tengah jalan nak gi Fakulti tu aku call Fawzan..
Fawzan,Result Test 3 dah kuar.
Ye ker?
Yer ar dia kasi mesej kat aku tadi..
Siap bagitau aku nyer lagi..
Ko dapat berapa?
Ala..sikit giler..
Sikit tu berapa?Bagitau jer lar..
24 jer..
Per berapa tu?
24 per 40 lar..
Erm,Kalo ko pun dapat 24.Aku macam mana ler ek..
Lagi teruk..
Ye lar tu..entah2 ko nyer lagi tinggi..
Ko kat ner 2?
Kat bilik..
Ko tak gi semayang jumaat ker..?
Tak lah,aku cuti..
Banyak la ko nyer cuti..
Takder lar..
Aku nak gi la ni..
Ok lar..Aku tengah jalan nak gi fakulti ni..
Oit nanti ko tengokkan aku nyer tau..
Yer ar..
Nanti aku bagitau..
Aku terus naik bilik puan Tuty Asma yang disayangi itu..
Tapi aku tau dier takder kat bilik..
So aku cuma amik paper dak2 ni
ngan paper aku sekali kat depan bilik dier..
Alamak,terrornyer dak2 ni..
Dekjan dapat 26..
Marwan dapat 24.5..
Argh dengkinya..
Fawzan dapat Highers marks
30/40..
Asal lar aku ni nak jelous2 ngan member baik sendiri..
Patutnya aku berbangga..
Ala.. setakat dengki sikit tu mesti ada
tapi dengki yang sihat lar..
Jadi kan ia peransang untuk kita..
Tul tak?
Aku terus bagitau Fawzan pasal result tu..
Sebab dia tanya banyak sangat so
aku pun anta mesej jer la..
Jimat sket kredit aku..
Ko dapat 30,dek jan 26,erul 18.5,kit 23,
amin 18.5,apis 18.5,patin 18.5,
marwan 24.5,abe 24,akupun 24.
Nmpaknye
kena belajar ngan ko pasni..Huhu..
Aku terus balik bilik..
Aku ni jenis yang suka check balik kertas..
Mana tau ada pembetulan yang leh dibuat..
Untung2 leh tambah markah..
Hehe..
Bila aku check balik memang ada error..
Ada can nak tambah carrymarks ni..
Dalam kul 2.40 petang
Dah abis solat jumaat
aku anta mesej kat lec aku tu..
Aku cakap nak jumper dier
sekarang..
Tup2 dier balas mesej..
Dier ada kat bilik..
Aku terus naik bilik dia lagi..
Hasil kreativiti aku
Dan taktik yang bebas dari rasuah..
Aku berjaya menambah sebanyak
1.5 jer markah..
Sebenarnya,dia salah jumlahkan markah aku..
Pastu dia explain ar
pasal ujian aku yang teruk tu..
Dia bagi ar tips yang memang dah lali telinga aku
mendengarnya..
Dalam erti kata yang lain..
Dia selalu jer ulang benda ni dalam kelas..
Nampak sangat betapa pentingnya tips tersebut..
huhu..
Rasa penat lar plak menaip ni..
Apa kata aku sambung sok2 jer..
Sikit2 lama jadi banyakkan?

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics