Followers

Monday, March 14, 2005

ApE YaNg BeStNyER NgAn kAwAn BaIk..

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along
And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend thatI'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spend with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry I can't be perfect
Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again

Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry I can't be perfect

Best gak lagu ni..
Cam kena kat aku jer..
Ye lar .
Manusia memang takkan perfect..
Mesti ada kekurangannya..
Tapi kenkadang kekurangan yang ada pada kita tu adalah kelebihan bagi orang lain sebab diorang tak der benda tu.
Tul x?
Aku rasa la...
Maknanya setiap orang tu unik ar..
Istimewa..
Tak mustahil kita adalah idola untuk orang lain..
Sedangkan kita mengkagumi orang lain..
Apa ada aku bebel malam ni..
Yang aku tahu..
Aku suka dengan life aku sekarang..
Rasa cam ok lar..
Walaupun kenkadang ada problem..
Tapi masih leh dikawal lar..
InsyaAllah..
entah kenapa aku rasa lebih gembira ..
Sangat gembra kerana dikurniakan Allah Teman2 yang cukup baik..
Selalu jaga aku..
Mengalahkan mak ayah aku..
Diorang ni lar..
3 orang sahabat sejati aku kat UTM ni..
Dah takder saper dah..
Saper lar nak kawan ngan minah ganaz nih..
Kuikui..
Gurau jer..
Dari cara diorang tegur aku..
Aku tau aku ni memang banyak menyusahkan diorang..
Kenkadang rasa bersalah gak..
Tapi jarang aku tunjuk..
Ego siot..
Tapi selalunya tiap2 semester akan ada satu hari yang kitorang spend untuk selesaikan semua utang piutang..
Masa ni lar nak bersihkan dosa sesama sendiri..
Aku rasa korang pun patut buat gak ngan best friend korang sebab hati manusia lain2
Sayangilah kawan kiter..
Sebab kalo kita sunyi
Dia lar yang akan menghiburkan kita..
Dengan Ikhlas..
Jaga lar kawan kiter..
Sebab kalo kita susah
Kepada dia lah kita akan mengadu..
Tapi kena pandai lar pilih kawan..
Kalo salah pilih..
Buruk padahnya..
Biler segalanya dah settle..
Baru lar aku rasa sangat lega..
Sebab aku perasan lar
Sebelum ni diorang macamada something yang disembunyikan dari aku..
Aku tak pernah pikir bukan2
Aku pikir mungkin sebab diorang tension wat LK..
Itu lar sebab diorang senyap jer..
Malam ni baru aku perasan dan sedar la salah aku sebab macam abaikan diorang..
Aku kengkadang keluar bilik pun..
Tak cakap apa2 dengan diorang..
Aku akui la..
Pastu aku cam mengabaikan batas pergaulan aku ngan dak2 laki..
Maklum lar dalam kelas aku sorang jer dak pompuan melayu..
Kadang-kadang aku lepak sensorang..
Tetiba diorang datang serbu ramai2..
Aku nak wat camaner?
Aku tau aku kena jaga batas..
Nanti orang akan pk bukan2 pasal aku..
Akukan pompuan..
Rupanya jadi lelaki ker..
Perempuan ker..
Sama jer susahnya..
So kesimpulannya..
Bersyukur la dengan apa yang kita ada..
tUL x??///~~~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics