Followers

Wednesday, February 20, 2008

Sedetik rasa...manusia biasa..

Adakah aku tidak akan pernah bahagia..?
Adakah aku akan terus merana..
Aku banyak bersalah..
Aku banyak berdosa..
Aku banyak merana..
Tiada siapa kan tahu..
Kerna akupun x pernah bisa meluahkannya..

Adakah ditakdirkan aku sebegini..
Tak sempurna itu memang ada pada semua manusia biasa..
tapi kenapa aku tidak kuat menghadapinya...
huhu..

Adakah tidak ada sebarang pintu untuk aku kembali..
Kembali kepada kebaikan..?
kepada Kebahagiaan walau hanya sedikit?

Tiada siapa peduli..
Atau aku sendiri yang membiarkan ia terjadi begini..
Walaupun tanpa disedari..

Di mana kekuatan yang aku dambakan?
Tidak cukupkan dengan lafaz kemaafan..
Tidak cukupkah dengan ucapan penyesalan yang tak kunjung padam..
AKu harap ia akan datang?
bila?
Wallahualam..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics