Followers

Saturday, May 21, 2005

Nak abis daa...

Tinggal beberapa hari jer lagi aku di sini..
Melalui situasi yang sebelum ni aku rasa membosankan.
Memang aku rasa bosan sangat waktu mula2..
Ye la..
Dengan tak der paper aktiviti selain gi bengkel..
Rata2 yang aku tanya semua berperasaaan yang sama...
Dah la poketpun kering time ni..
scholar ngan loan masuk sem depan baru dapat rasa..
So,memang kalo nak keluar tu kena pikir duit la kan..
Kalo tak banyak pakai duit..
Senang la citer..

Akhir bulan lepas..
Ada la kengkawan lelaki yang merancang nak wat picnic la..
Tido semalam kat Desaru..
Kalo bleh semua dak bahan kena pergi la..
Memula tu aku tak kisah ar..
Best gak wat aktiviti kelas kan..

Pastu..
Banyak lak problem yang timbul atau ditimbulkan..
Masalah yang di pihak galz biasalahkan..
Bila kena lak bermalam kat sana..
Aktiviti tak confirm lagi..
Susah sebenarnya nak kawal pergaulan antara lelaki ngan pompuan..
Lagi2 biler ada yang jenis nak ikut kepala sendiri..
Masa tu baru rasa tak bestnyer..
Memang la tujuan asal nak mengeratkan hubungan silaturrahim antara dak mekanikal bahan..
bukan ramai sangatpun..dalam 33 orang jer..
Pei ling takder..
Tak tau la apa problem minah tu sampai tak leh nak amik short sem..
Berbalik kepada citer asal aku tadi..
Memang itu satu problem la..

Masalah umum yang paling membantutkan hajat nak gi Desaru tu ialah..
jenjengjeng....
Seperti yang aku katakan..
Poket kering..
Tak der duit la..
Masalah ni memeang la tak dapat nak tolong..
Semua orang sama jer..

Biler pikir lagi..
Hmm..
Apa nak dirisaukan sangat kan..
Ada lagi kira2 3 tahun kita sama2 kat UTM nih..
Bleh buat sem depanker..
Sem lagi satu ker..
Last year ke..
Betul tak?


Maki lama kat sini..
Aku makin suka lak..
Best..
Sebab tak yah nak pikir pasal belajar..
Tak yah Wat assighmet..
Tak payah pikir pasal kuiz..
Tak yah amik exam..test..
Idup bebas nak wat paper..

Memang penat kalo gi bengkel..
tapi puas sebab dapat buat sesuatu yang menarik..
Dapat pengalaman baru..
Pegang mesin tu..
Pegang mesin nih..
Seronok sangat..

Habis kelas tu macam2 leh buat..
Tak payah nak ngadap buku jer..
tapi tu la..
Semua tu akan berakhir tak lama lagi..

Pasni..
Aku cuti dalam sebulan cam2..
Pastu kena datang awal sket..
Sebab tak sempat daftar sem baru..
pastu..
Tanggal 14 Julai..
Maka bermulalah hidup aku sebagai pelajar tahun dua kat U nih..
Alamak dah senior rupanya aku ni ek?
Tak puas lagi jadi junior..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics