Followers

Wednesday, December 28, 2011

Tak boleh blogwalking?

Salam korang!

 

Hoh, rabupun menjelma.

Tiap-tiap minggu saya dapat notification Weekly Stats untuk blog ini. Tertanya-tanya siapalah sebenarnya yang mengunjungi blog saya selama ini. Ramai juga tetapi apapun saya ucapkan terima kasih kepada yang sudi menjengah blog ini. Memang saya hampir setiap hari update dengan entry terbaru tetapi rata-rata cerita  saya sekarang lebih kepada sisi peribadi. Jarang nak update pasal isu-isu semasa mahupun gossip artis apatahlagi perihal politik Malaysia.

 

Bukan saya tidak ambil tahu perihal isu-isu berlaku di luar. Hari-haripun saya menelaah online newspaper semata-mata nak tahu apa yang berlaku di dalam dan di luar negara. Cuma saya tidak berkongsi pendapat, perasaan dan komen saya berkenaan isu-isu tersebut. Selagi saya masih di kompeni sekarang ini, selagi itulah saya akan update entry sebegini iaitu tanpa gambar (tak bestnya). Sebab kompeni dah block blogger.com dan blogspot.com. Saya tak boleh update entry melalui blogger.com. Dan juga yang paling sadis tak dapat melawat blog-blog kegemaran yang ber ‘blogspot.com’. Seperti yang saya katakan sebelum ini, sekarang saya update blog melalui email sahaja.

 

Harapan saya tinggi agar tahun 2012 akan menjadi tahun yang berbeza di mana saya dapat memperolehi rezeki yang lebih baik dan sesuai dengan kehidupan baru yang akan ditempuh sebagai seorang ibu. Berdoa sungguh-sungguh semoga Allah SWT bukakan pintu rezeki yang lebih baik daripada sekarang ini. Kehidupan berkeluarga buat saya rasa perlu untuk mengubah career. Tetapi buat masa ini perlu tunggu lepas deliver dan pantang. Sebab mana mungkin ada kompeni nak ambil wanita pregnant bekerja. Dalam masa berpantang nanti sudah boleh mula melancarkan perang resume. Kalau boleh nak mencari di area Rawang. Semoga dipermudahkan olehNya.

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics