Followers

Sunday, August 31, 2014

Appointment di Hospital : Part 2

Salam..

Alhamdulillah, appointment dengan hospital berjalan lancar. Masa timbang berat badan di Klinik Dr. Khaizan lain. Bila timbang di hospital, hilang pula 1 kg. Penimbang tak betul ke apa tak tahulah. Urine test ok, Blood pressure pun normal. Ujian ultrasound pun ok. Baby dah turun ke bawah. Air ketubanpun dah matang kata doktor. Tunggu masa sahaja katanya. Appointment seterusnya 2 minggu lagi. Itupun kalau baby tak keluar lagi lah. Sekarang ni saya tengah tunggu result ujian darah. Nak tahu HB ok ke tak?.

Doktor kata kalau result darah tak ok, dia akan bagi tahu terus khamis/jumaat. Tapi hari ini dah ahadpun result tak diberitahu. Hopefully, result HB saya ok. Yang bestnya ada suprise pula husband saya buat. Tiba-tiba dia muncul di hospital masa saya tengah tunggu giliran mendaftar. Alhamdulillah syukur suami datang nak teman. Rupanya dia ambil cuti separuh hari. Dia nak pergi redeem ambil hadiah di office insurance company nya. Alhamdulillah dapatlah Ipad Air sebiji.

Lepas dah settle redeem hadiah, kamipun pergi makan tengahari di Subway. Masa tu dah pukul 4.30 petang dah. Lambat pula lunch kami. Lepas itu berkejarlah kami balik ke Selayang. Kalau lambat nanti jalan jem. Alhamdulillah selamat gak sampai taska untuk ambil Emir pukul 5.30 petang. Awal 1 jam ambil Emir. Kami sampai di rumah pukul 6 petang. Yeah, another 1 day to work before long weekend. (3 hari cuti gitu).

Ok lah. Itu sahajalah update saya buat masa ini. Bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics