Followers

Tuesday, August 31, 2010

Bulan Puasa : Jalan-jalan shopping raya? Part 2

Dalam tak membeli itu, tiba-tiba rezeki mencurah.
Tunang dapat bonus raya.
So, dia kata nak belanja saya beli baju raya.
Alhamdulillah =)

Kami plan ke KL semalam.
err..sebab itulah semalam saya senyap sahaja.
Sebab sepanjang hari keluar shopping.
Last2, saya grab satu handbag sembonia di SOGO.
Tengah ada SALES tu.
Tapi baju yang berkenan di hati memang tak jumpa.
So, sudahnya dia bagi saya cash untuk beli sendiri.
ehehe~
Dan hari ini saya sudahpun beli.
Memang ngam2 dengan cash yang dia beri itu.
Ada balance RM0.10 sahaja.
So, tahun ini ada baju rayalah kan.
Yippie! (baju free haruslah suka..ahaha~)

Nanti-nantilah saya tunjuk

11 comments:

Nabiel said...

tiap2 tahun dpt bju free yea afzan?=P..best ade owg blanje kn?hehehe..

p/s : still percaye ngan sales kt sogo?

alehkayong™ said...

alhamdulilah..semoga Allah sentiasa memurahkan rezki untuk kita semua.

faizalfretless said...

jimat2 sket thun ni takdak bonus hehe...dapat 500 jer..

faizalfretless said...

jimat2 sket thun ni takdak bonus hehe...dapat 500 jer..

Anonymous said...

beshnye..
lionteen pun nk bl handbag..
duit xde..
huhu:(

Unknown said...

amboi dlm xnak membeli
habis jugak beg n baju disosah...

darkbatman said...

mesti dh xcited nk beraye ne.heheee

angahfarah said...

salam afzan...
eceh..ceh..suke la tu..ada org sponsor baju raya thn ni...hehe..

Rinna said...

Wahhh dpt sponsor baju raya dari tunang yer.. bestnya.. bergaya laa di hari raya ini.. ekk..

aQuE lAh AqUe said...

swonok nye..wheee

Anonymous said...

Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely
enjoying your blog and look forward to new updates.


Here is my web blog :: paleo diät
Also see my web page - mandelmehl kaufen

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics