Followers

Saturday, April 5, 2008

Final Year Project..huhu..

Hooohoo..

bak kata member aku..
dalam idup nih ada masa gembira..senang..tenang..riang..
Adakalanya lak susah...sedih..geram..x tenteram..tensi..haruk..
Aku dapat rasa macam2 rasa sepanjang nak siapkan FYP..

Baru kelmarin..

Aku rasa lega/gembira sebab specimen da siap untuk dapatkan result..

Semalam..

Aku try nak dapatkan result tuh(photograph)..
Malangnya..pic ada tapi langsung x cantekk...
Banyak defects..
huahua..
sedey2..
kena prepare balik specimen..
Tensi+geram la pulak..
Terpaksa la prepare specimen n then trus dapatkan result..
Aku cuba sedayanya..
Malang sekali lagi..
Belum sempat nak dapatkan result lab dah nak tutup..
kul 5 sudah..

Tadi..

Seawal 7.45am aku dah terpacak depan lab..
lab bukak terus prepare sample..
Itu ni..begitu begini..
Sampai masa nak dapat result..
Last part tuh..
Aku rasa tensi..
Kena rush lak sebab ramai beratur nak guna 'equipment untuk dapat result tuh..)
Bukan apa..
Jumaat..jam dah ku 12..
Yang beratur belakang aku tu lak lelaki2 melayu..
Paham2 je la..
So,aku rasa x pueh hati dengan result yang dilakukan tergesa2..
Quality kureng..
Terpaksa la aku wat next week..

Masalahnyer next week dah kena siap..
kena present depan supervisor..
Result x cukp lagi..
Camne nak present..
oooooo..tensi2..

Wooo....memang semua rasa pernah dirasa..
Bercampur gaul..

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics