Followers

Sunday, November 20, 2005

Rindu...

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Hehe..lama sudah tak update blog..
Bukan tak mau..
Tapi..
Masa tak mengizinkan..
Semester ni kena struggle lebih..
Kalo tak susah la..

Skang ni da nak abes semester yang ketiga..
Maka dengan ini tinggal 5 semester..
LIMA...
Banyak lagi tu....
Huhu..

Menuntut ilmu tu kan baik..ibadah..

Sekarang ni aku mengalami satu perubahan..
Aku rasa la...
Tapi perubahan positif la...

Dari segi sikap..
Cara berpakaian..
Cara berfikir..
Ye la.
Umurpun dah meningkat..
tapikan..
Putera kata..
Aku ni still macam kanak2 riang..
Akupun tak tau la..
Tang mana agaknya yang menampakkan aku ni childish..
Huhu..

Takper..
Best gak jadi kekanak riang ni..
Hehe..

Lepas cuti raya..
Aku selalu stay kat library ngan Putera...
Belajar tau..
Kenkadang terlepas main internet..
Maklum la internet free lam library..
Gunakan la..
Hehe..


Sebenarnya,
Akhir-akhir ni aku selalu la jumpa atau terserempak dengan kawan lama..
Dua hari lepas jumpa Bai..Dah 3 tahun tak jumpa tu..
Semalam terjumpa Adibah..dekat setahun la aku tak nampak..
Tadi aku ternampak member sepraktikum time matrik lu...
Terjumpa jugak la ngan beberapa member sekolah dulu...
Bila jumpa diorang teringat kenagan dulu kala..
Ada kenangan pahit,manis,masam,masin,kelat,payau,tawar dan seribu satu malam..
Ops..tersasul lak..seribu satu rasa yang susah la nak digambarkan dengan tulisan..

Friday, October 28, 2005

Citer aku...

Hari ni aku gi dating ilmiah ngan putera..
be4 that,aku gi cybersix..
Abang tu baru jer bukak kedai..
kekirenyer..aku customer pertama la guner pc..

Aku bukak email..
makin lama makin teruk lak email aku tu..
macam2 benda orang antar kat aku..
bukak2 jer dapat benda tak elokkan..

Akupun xpernah kenal email address yang makin banyak masuk lam inbox..
KENKADANG BENDA TAK ELOK TU PUN LEH LEPAS..
Gerampun ada..
Tak pepasal dapat doser free...
Ye ker?
Tak sengaja tertengok..
Takper kot..

Aku dah wat email baru tapi luper nak bagitau orang..
sebenarnyer malas nak wat email baru..
nanti banyaklak kerjer nak wat..
ye la..nak bagitau sumer member pasal email tu satu hal..

Cis..apasal la aku melalut sampai ke situ..
ni bukan topik best pon..

Aku rushing lar nak gi PSZ..
Sebab terlajak masa guner pc..
Tengah jalan tu..enset berbunyi..
putera tanyer ada kat mana?
dier mesej lar..

Dier kata kalo lambat kena pumping..

biler aku tak balas dierpun call..
Aku cakap la tengah jalan..
dier kata lambat pumping..

Takkan la nak pumping lam PSZ..
Gilo ape mamat ni..

Sebenarnye dalam aku rush tu..
Aku nyer pin tudung tercabut n ilang entah ke mana?

Terpaksa aku cover sampai lar depan PSZ..
Aku pun amik stepler..
punch la kat tudung tu..
kasi lekat ngan baju..
Kan nampak cam pakai pin..
pin pelik..
hehe..
lantak la..

Masuk2 jer...putera ngan main internet..
Aku ushar la tengok..
Wat blog..
Ala..
dier tak kasi aku tengok..
nanti tak suprise katanyer..
Akupun tak pasti apa dier..
hmm..

Then aku try la bukak kat pc lain..
Ooo..
dier ngumpat pasal aku dalam blog rupernyer..
hehe..

best gak..

Jarang la dier ni nak masukkan citer pasal aku lam blog..
rasa bertuah plk..
hehe..

Sebelum aku mengakhiri warkah ini..
Cehh...
Nah email baru aku..
aliesyanor85@yahoo.com

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics